10 dagar som mamma

Idag är det tio dagar sen jag blev mamma. Tio omtumlande, fantastiska och väldigt speciella dagar. På så kort tid har vi upplevt en förlossning som nog får klassas som mitt livs mest smärtsamma upplevelse rent fysiskt men ändå något så himla häftigt att uppleva. Är fortfarande ofattbart stolt över att jag gjorde det! Att sedan komma hem med en liten nyfödd, lära sig byta blöjor och ta hand om en bebis - omtumlande men ändå börjar det kännas naturligt nu. Rookiekänsla men att lära sig känna vår bebis bättre för varje dag. Intensiv lycka och lite tårar också. Stolt över att vara mamma. Så mycket känslor på så kort tid!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mels blogg

Bloggar om mina mammadagar & små och stora tankar !

RSS 2.0