Happy day!

Idag fick jag ett riktigt, riktigt efterlängtat besked. Har inte riktigt hunnit landa i det ännu och förstå att det verkligen är så nu - än är det inte riktigt klart men snart så men så mycket kan jag skriva här och nu är att jag är inne i det som kallas flow och det känns så himla efterlängtat och skönt.. Mycket kan hända på bara en vecka! Häftigt vad det kan vända.

Idag fortsatte min påsklediga vecka och vi gick upp vid halv åtta och tog sedan en promenad till Öppna förskolan där vi lekte, fikade gott hembakt bröd och åt lunch. Promenad hem då Frank somnade i vagnen, väl hemma var det färdigt med sovandet tyckte han och min kaffekopp med roman gick upp i rök:) Vi hann med en sväng till förskolan också för att hämta upp stövlar som kan vara bra att ha nu i påskhelgen. Alla dessa kläder, skor, vantar och mössor och halskragar och pryttlar som far runt på föris och mellan föris och hemmet.. En hel cirkus att hålla koll på! Ikväll blev det en sväng på stan för min del, köpte på mig lite finheter till sonen som ska gömmas i årets påskägg. Fick med mig två muffins från Espressohouse som blev firarfika för mig och maken ikväll. Älskar att bo i "stan" och kunna göra såna grejer, nära till allt..

Ha en fin kväll denna skärtorsdag!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mels blogg

Bloggar om mina mammadagar & små och stora tankar !

RSS 2.0