Home sweet home

Nu är jag hemma igen!
Inatt när klockan visade ett öppnade jag dörren här hemma och därmed var min Londonweekend avslutad. Kändes lite skumt att komma tillbaka hem till allt välbekant när det känns lite som att man varit i en annan värld under några dagar.
Jag har haft det jätteroligt och lyxigt i några dagar nu och efter snart ett och ett halvt års föräldraledighet har detta varit en riktigt egohelg för mig. Allt har gått galant både i London och här hemma och även om jag var spänd över att saknaden efter min plutt skulle bli alltför stor har jag faktiskt kunnat släppa det helt och bara njuta och vara i stunden. Imorse när sonen fick komma mellan oss i dubbelsängen gav han mig ett härligt leende och kom och gosade.Tycker inte att han reagerat på något sätt förutom att han kanske varit lite mera pappig istället för mammig men nu ikväll har han varit ganska mycket efter mig också och myst i lekpölen där vi läste böcker och rumlade runt. Idag har det varit lugna dagen och har inte gjort något speciellt alls förutom en promenad och lek i parken och så passade jag på att packa ur min väska direkt. Mera om min weekend kommer senare!
Dagens bildskörd


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mels blogg

Bloggar om mina mammadagar & små och stora tankar !

RSS 2.0