Påskhelgen

Påskhelgen var riktigt härlig trots att vädret var lite si och sådär, både regnigt och blåsigt men även vissa stunder med solglimt. Vi kom ihåg att vi förra påsken satt på uteplatsen i solen. Känns så länge sedan men samtidigt som att det var alldeles nyss.
Påskafton hade vi nästan hela familjen här, min mamma&pappa och lillebror med sambo och det var riktigt trevligt. Inte ofta jag får samla min ursprungsfamilj så och framförallt glädjer det mig å Franks vägnar.
Franks påskägg var uppskattat men inte riktigt lika populärt med frukterna och kameran som med morfars böcker som han hade med sig som påskpresent.
Inatt har vi sovit ganska dåligt, Frank vaknade mitt i natten och hade svårt att komma till ro. Det slutade med att han fick komma mellan oss i dubbelsängen vilket ledde till att han låg och sparkade oss i ansiktet hela natten.. Inte den bästa natten men som tur är de flesta nätterna numera inga problem så ska inte klaga så mycket. Maken såg lite trött och sliten ut imorse när han åkte till jobbet, stackarn.. Vi har frullat sen klockan sju och nu ska vi nog ta och göra i oss i ordning så vi kommer ut i solen. Innan Frank rivit ut alla datorbordspennor runt hela lägenheten, det han håller på med i skrivande stund..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mels blogg

Bloggar om mina mammadagar & små och stora tankar !

RSS 2.0