Fredag med Frank

Älskar mina föräldralediga fredagar då det varken är förskola eller jobb, ingen stress och inget lånsökande med bussen för att ta sig till jobbet.
Visserligen kunde jag glömma sovmorgon då jag fick gå upp klockan sex med en morgonpigg Frank men fick ändå sova en hel timme mera än en vanlig arbetsdag. Maj månad är det ganska mycket av allt när man jobbar på en skola som jag gör och dagarna bara susar iväg, kan knappt förstå att ännu en vecka är förbi och långtråkigt är det verkligen inte som vanligt. Jobbar gör jag verkligen 110% på jobbet och ger allt och visst börjar jag längta efter sommar och semester. Hittills har vi ätit frukost, läst bok - både Franks böcker och jag läste ut min senaste bibblanroman. Frank är otroligt mysig och gosig en morgon hemma och kommer och myser och kramas hela tiden. Nu ska vi klä på och oss se vad vi hittar på idag! Ha en bra dag!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mels blogg

Bloggar om mina mammadagar & små och stora tankar !

RSS 2.0