Imorgon är den stora dagen här..

nämligen vår prins Franks dopdag.
Trots att vi till slut bestämde oss för ett ganska litet och "enkelt" dop så har det ändå varit väldigt mycket jobb med att få ihop alla bitar. Både igår och idag har det varit fullt upp med diverse för att göra dopdagen möjlig. Som tur är kom min kära, underbara mamma till undsättning och har varit här och hjälpt till igår och idag. Igår såg vi till att storhandla inför dopfikat samt bakade pepparkakscheesecakes. Idag har det varit full rulle: handlat blommor och gjort blomsterarrangemang, hämtat doptårtor på bageriet, hämtat nyckel till festlokal, dukat och fixat fint i lokalen och sist men inte minst spritsat cupcakes som svärmor bakat. Innan vi gick från festlokalen var vi både min mamma, maken och svärföräldrarna som var på plats och vi fick till det sista tack vare att svärmor hade med sig två vita dukar som saknades till dukningen.
Jag som tycker att det är fint med pom poms som dekoration var glad över att festlokalen hade färdiga sådana i taket - superfint! Nu känner vi oss pirriga och förväntansfulla inför morgondagen!

Bjuder på en bild som jag hann få på dukningen, tyvärr inte den bästa kvaliteten men jag hoppas på att få chans att knäppa fler bilder imorgon..
 
/Mel


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mels blogg

Bloggar om mina mammadagar & små och stora tankar !

RSS 2.0