Lyckliga torsdag!

Ikväll har jag varit på Friskis och svettis utomhusjympa i parken som ligger nära där vi bor.
Idag tyckte jag att det gick sådär med jympandet, kändes som att dagsformen inte riktigt var på topp. Blir lätt frustrerad över att inte orka lika mycket som vanligt men så kommer jag på mig, att jag faktiskt bär på ett litet liv i magen! Inte ska jag gå runt och jämföra mig med andra då, det är liksom helt olika förutsättningar med en åttamånaders gravidmage än utan det. Det viktigaste är att det känns bra i kroppen och att det är kul och det tycker jag att det är än så länge!
När passet var slut klockan åtta gick jag en liten omväg hemåt så att jag fick en lite längre promenad. En helt underbar sommarkväll, kvällsolen värmde mig och varma vindar svalkade huden, underbara sommardofter omgav mig och det slog mig att precis nu, nu är livet riktigt härligt och unikt. Jag väntar vår förstfödda, det är sommar, jag har en spännande tid framför mig, ett helt år hemma med mitt barn och imorgon är det sista dagen jobb innan semester och föräldraledighet.. Går det att vara annat än glad?! nej jag tror minsann inte det! Härliga tider!

/Happy Mel


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mels blogg

Bloggar om mina mammadagar & små och stora tankar !

RSS 2.0