Molnigt värre i babyrummet

Som jag tidigare skrivit har jag fått dille på moln.
Som motiv i barnkammaren/babyrummet.
 
Gillar verkligen Gunilla Axéns klassiska moln mönster och har inspirerats av det när vi inrett i babyrummet.
Jag har pysslat en hel del och en hel del i molntemat.
 
Idag har jag sytt små kuddar i molnform och gjort små pappersfigurer som jag satt upp på ena garderobsväggen ovanför en boklist. Känns roligt när man kan förverkliga en egen kreativ idé, även om det inte blir helt 100% perfekt eller felfritt.
 
Här kommer en titt på molndetaljer i Krabats rum..
 
 
 
/Mel


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mels blogg

Bloggar om mina mammadagar & små och stora tankar !

RSS 2.0