Augusti-vår månad är här!

1 augusti 2013 är här och det betyder att jag verkligen är höggravid, nionde månaden och att jag är beräknad att föda barn just denna månad. Känns pirrigt, konstigt, galet och spännande! Tänk att tiden gått så fort och att det snart verkligen är dags på allvar! Vi har spenderat månadens första dag genom att göra en dagsutflykt till Uppsala där vi strosat runt. Kul då jag vanligtvis jobbar i Uppsala om dagarna och då är tiden begränsad till att gå runt i stan. Denna gång hade vi inget jobb att gå till utan kunde enbart njuta av den vackra staden. En mycket bra dag och inte bara av alla ovannämnda anledningar, även ett positivt besked gav oss massor av glädjekänslor...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mels blogg

Bloggar om mina mammadagar & små och stora tankar !

RSS 2.0