Ett nytt vardagsrum

Som jag skrivit här på bloggen tidigare så har vi sedan ett par veckor tillbaka gjort om i vårt vardagsrum.
Tidigare hade vi en ljusgrön färg på väggarna och ett annat golv.
Nu är väggarna vita och golvet ljusare än innan.
 
  
DÅ : Ljusgrönt
 
 
NU : Vitt 
Soffbordet ser kanske inte så bra ut mot det nya golvet men i mina drömmar så byts det snart ut mot ett vitt..
 
Min nya vas från märket House Doctor. Den går att använda som vas eller kruka och tror att den blir fin att plantera amaryllis i de närmaste veckorna.
 
 
/Mel


Kommentarer
AML

Valkoinen on aina raikas. Voisiko nuo sohvapöydät vaikka maalata? Esim. spraymaalilla saisi tasaisen pinnan. Sääli jos hylkäätte, kun tiedän, että olivat lahja :=)

2012-11-14 @ 08:32:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mels blogg

Bloggar om mina mammadagar & små och stora tankar !

RSS 2.0