Mysigt fikabesök

Idag har vi haft besök av min tjejkompis som varit på besök i Stockholm över helgen. Vi känner varandra sedan gymnasiet, vilket innebär att vi följt varandra i drygt ett decennium.
Därför kändes det extra kul att hon idag för första gången sedan jag blev mamma kunde komma och hälsa på oss och även träffa Frank.
Frank trivdes bra i hennes famn och min vän konstaterade "Jag har blivit kär!" och jag kan bara instämma för kär är jag också i vårt lilla mirakel.
Min vän hade med sig presenter från en annan gemensam vän och Frank fick en fin liten nalle, napphållare och hängselbyxor i linne.

Bortsett från massor med bebismys så har Frank till och från varit ledsen för att han haft magknip. Jättejobbigt att se honom ha så ont, det skär i mammahjärtat!
Från BVC fick vi tipset att börja med kolikmassage vilket vi kört med två gånger idag, det verkar han gilla. Miniform droppar ska vi också se till att inhandla på apoteket nu den kommande veckan.

Ett blocketfynd har jag också hunnit med, en hängvagga till Frank. Har förhoppningar om att den också kan fungera till magknip, han brukar gilla att bli buren och vaggad i famnen.

Nu blir det söndagsmys med familjen!

/Mel
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mels blogg

Bloggar om mina mammadagar & små och stora tankar !

RSS 2.0