Full rulle!

Dagarna bara flyger iväg och imorgon är det fredag. Redan!
Dagen har inte bjudit på så mycket konstigheter, det har som vanligt numera varit full rulle hela dagen lång.
Jag vaknade halv fem denna morgon och undrade om vår lilleman ville vakna snart och äta, men icke. Jag vill inte väcka honom när han sover gott så jag fick snällt stiga upp och göra sällskap med pumpen. Sedan låg jag och Frank och sov ända fram till klockan nio. Jag vet inte hur väl andra bebisar sover men jag tycker att det är väldigt bra att Frank sov så länge inatt, från klockan elva till runt halv sex på morgonen.. Hoppas, hoppas att det håller i sig.

Känns som att det är första gången jag sitter ner idag - bortsett från en kort stund under eftermiddagen då jag passade på att jobba lite vid datorn medan Frank tog en nap. Det blir galet mycket att plocka och fixa här hemma och speciellt med en liten bebis då det händer små olyckor stup i kvarten. Så ska ju det som hör till vanliga vardagen fixas också,middag, disk etc.
Har iallafall kört en tvättmaskin och hängt upp tvätt samt veckohandlat mat så jag känner mig rätt nöjd ändå.

Nu ska vi ta en kopp kaffe och sedan bänka oss framför tv:n. Ikväll kommer Vikings, en tv-serie vi börjat följa och gillar.

Imorgon är det läkarbesök på BVC.
Ha en fin torsdagskväll!

Igår fyllde svägerskan år och hon fick denna bok av oss i present. En ny bok för alla bakfantaster fylld med massor av fina bilder på bakverk i lite "rockigare stil". Ett presenttips till alla som gillar att baka och njuter av vackra bilder.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mels blogg

Bloggar om mina mammadagar & små och stora tankar !

RSS 2.0