Läderbröllop! 3 år som fru&man

Idag, den 24 juli firar vi 3 år som ett äkta par. Idag klockan 15.00 är det exakt tre år sedan vi stod under eken och  sa ja till varandra, solisten sjöng "Rose of my heart", "Heaven" och "Ännu doftar kärlek".
Vi gick in till Ronja Rövardotters "Rid över skog"/Erkki Melartins "Prinsessan Törnrosa.
Vi hade skrivit personliga texter om varandra som vigselförrättaren gjort ett tal om och det jag kommer ihåg mest är när vigselförrättaren sa "Mel, visste du att A tycker att du är höjdpunkten i hans vardag?". Då var tårarna nära.
Det var en helt underbar, fantastisk och stor dag!
 
24 juli 2010
 
 
Men det som är ännu större är att vi är här idag, vid liv båda två, hela och starka efter en tid som varit den absolut svåraste i våra liv. Lyckligare och starkare än någonsin med ett nytt liv i min mage, ett liv som vi skapat tillsammans. Det går inte att beskriva hur lycklig&stolt jag känner mig över att vi är här idag och alla pusselbitar sakta, sakta fallit på plats.
 
Grattis till oss!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mels blogg

Bloggar om mina mammadagar & små och stora tankar !

RSS 2.0