Alla hjärtans dag.. Här händer det grejer!

Nu sitter jag här vid datorn, alldeles spänd som ett litet barn. Snart ringer nämligen mäklaren på dörrklockan och så är det dags för visning här hemma hos oss!
 
Det har hänt en hel del grejer sedan sist jag skrev på bloggen - vårt lilla hem sedan flera år tillbaka är i skrivande stund till salu, annonsen ligger ute på nätet och om mindre än en timmes tid kommer (förhoppningsvis) lägenheten fyllas av shoppingsugna människor.
Känns konstigt och pirrigt!
 
Det har varit mycket jobb inför visningen, helt klart mera än vad jag kunnat föreställa mig. Nu är dock det sista klart och alldeles strax ska jag bara släcka ner dataskärmen och sedan invänta mäklaren.
Håll tummarna!
Sista piffet innan visningen..
 
/Mel


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mels blogg

Bloggar om mina mammadagar & små och stora tankar !

RSS 2.0