I´m back

hoppas jag! Har dragits med förkylning/influensa med feber, inte det roligaste när man är hemma själv med en liten bebis och det inte riktigt går att prioritera sin egen vila. Nu är jag iallafall frisk igen, dock kände jag igår att förkylningen var på gång igen men hoppas hoppas att det inte bryter ut igen.

Imorgon är det en stor dag för då fyller min kära make hela 30 år! Tänk att jag fått följa honom sedan han var 20 år gammal tills nu, så häftigt!
Nu är han iväg på återträff men sina gamla lumpenpolare, att han snart är 30 år innebär också att det gått tio år sedan muck från lumpen. Vi här hemma väntar in min mamma som kommer som en räddande ängel för att hjälpa mig med lite pyssel inför födelsedagen imorgon.
Planen är att baka cupcakes, blåsa ballonger, göra en enkel girlang, slå in paketet... Vet inte hur vi ska hinna men med lite hjälp tror jag att det går!
Wish me luck:)
En bild på Franks nya leksak. En supercool och stilig leksaksbil som han fick till doppresent av sin gudfar med familj. Riktigt fin att titta på också tycker både mamma och pappa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mels blogg

Bloggar om mina mammadagar & små och stora tankar !

RSS 2.0