Underbara Maileg

Vår Krabat har blivit bortskämd av sin mamma igen..
Dock är det nu sista grejen jag köper innan Krabat faktiskt är här på riktigt.
Det var några dagar sedan jag slog till och handlade dessa två söta kaniner från leksaksmärket Maileg. Maileg är ett danskt märke och de har superfina leksaker, deras "grej" är mest kaniner i olika storlekar men de gör även skallror etc.
Vi har en inredningsaffär här i stan som har ett litet sortiment av Maileg och varje gång jag varit inne i affären har jag klämt och känt på de fina kaninerna.
Så för några dagar sedan tog jag mig till affären, höggravid och kaninsugen och handlade dessa två vänner till Krabat.

Dom är superfina och pryder nu babyrummet.
På tal om babyrummet, börjar det nu se klart ut därinne. Har pysslat i ordning det jag ville ha klart innan och bilderna från vår gravidfotografering hann bli framkallade och pryder nu en ram som står på fönsterbrädan..

Ikväll när vi gick en kort promenad fick jag lite konstiga känningar, en molande typ av värk - lite mensvärk i nedre delen av magen och det har jag ju läst kan vara början på förlossningen!
Nu verkar det dock ha avtagit men såklart att jag blev på helspänn! Tänk om det är början på värkarna..
Det är bara att vänta och se..

/Mel


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mels blogg

Bloggar om mina mammadagar & små och stora tankar !

RSS 2.0