Han är här nu - vår älskade Krabat!

Idag är det den 29 augusti, BF-dagen och vi hade ett sista barnmorskebesök inbokat.
Men så blev det inte - måndagen 26 augusti kom vår Krabat till världen på Danderyds förlossning. Krabat visade sig vara en liten pojke och är helt underbar!
Vi kom hem igår från BB-hotellet och tiden bara rinner iväg.. Idag har vi haft massor med bebisgos, amning, blöjbyten, amning igen.. börjar landa efter alla intensiva dygn på sjukhuset och känslan när jag ammat i sängen idag och bara beundrat vårt lilla underverk är magisk.. Vi går runt och säger saker som "vad underbar han är" och pussar och gullar:) Maken är helt underbar med Krabat och sköter markservicen här hemma så att jag kan ta det lugnt och återhämta mig.

Förlossningsberättelse kommer!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mels blogg

Bloggar om mina mammadagar & små och stora tankar !

RSS 2.0