Ensam

Känner mig ensam ikväll:-( Har varit och hälsat på min älskade på sjukhuset. Han var inte lika livlig som igår men han reagerade litegrann men inte alls så mycket som igår. Jag önskar av hela mitt hjärta att det går mot rätt håll nu. Idag tänkte jag på hur länge jag blir tvungen att bo utan honom, hur länge jag blir tvungen att leva en vardag utan honom. Hur många nätter jag blir tvungen att sova utan honom. En tung tanke.
Orkar inte tänka tanken färdigt.
Känner mig ensam när jag ser andra par som går hand i hand, går och handlar mat tillsammans etc. När jag ser på facebook att folk äter mysmiddagar tillsammans. Känner mig riktigt missunnsam och avundsjuk. Det dröjer länge tills jag får ha en mysmiddag med min älskling.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mels blogg

Bloggar om mina mammadagar & små och stora tankar !

RSS 2.0