Krabatens nya böcker

Jag förstår verkligen att det lätt blir så att man som förstagångsförälder handlar både det ena och andra till sin lilla skatt. Det finns ju så mycket fint! 
Häromdagen sprang jag på fina Muminböcker på Pocketshop - det är böcker för lite mindre barn, dvs. väldigt små barn, jag tror att det rätta ordet är pekböcker:)
Blev så förtjust i böckerna då jag själv är ett stort Muminfan och faktiskt är finska uppvuxen med Mumin. Klart Krabat också ska få växa upp med Mumintrollen som bekanta sagofigurer!
 
 
Även mormor verkar ha svårt att inte handla lite smått och gott till Krabaten. I helgen kom hon med dessa "fynd" som såklart är till blivande barnbarnet. Vi tackar så mycket!
 
/Mel


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mels blogg

Bloggar om mina mammadagar & små och stora tankar !

RSS 2.0