Midsommarmagi 2013..

Midsommarafton - en magisk kväll och afton och helt klart den mest magiska av mina midsomrar. För det är inte alla år jag bär ett nytt liv inom mig, en helt makalös och obeskrivlig upplevelse ♥
 
Idag går jag in i vecka 31 och det betyder alltså att jag är vecka 30 + 0 för att vara exakt, dvs. 30 fullgångna veckor bakom mig. Det känns helt ofattbart att det redan gått så lång tid sedan Krabat flyttade in i min mage och att det bara är 10 ynka veckor kvar av denna graviditet! Vill stoppa tiden samtidigt som jag och vi längtar och är nyfikna på vem det är därinne.. Vill så gärna njuta allt jag kan av denna underbara tid som aldrig kommer igen, iallafall inte den magiska känslan av att vänta det första barnet. Jag tvivlar inte på att det är underbart även att vänta den andra, tredje etc. barnet men nog måste det vara liite extra speciellt då det är den allra första gången :-) 
 
Sedan vi fick veta om dig lilla Krabat, har du gjort mamma och pappa så lyckliga - vi älskar dig mer än allt annat ♥
 
Ha en fantastisk midsommarafton!
 
/Mel
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mels blogg

Bloggar om mina mammadagar & små och stora tankar !

RSS 2.0