Helgens bravader

Hej!
 
Åter igen är det dags för söndag och en trevlig helg som ligger bakom mig.
Det har varit full rulle som vanligt, kanske inte att jag hunnit med allt jag hade tänkt mig men istället har det varit roliga saker som hänt!
 
Igår träffade jag min kompis som jag inte träffat på länge, vi åt lunch ihop och gick runt lite på stan och kikade. Under tiden var min man hemma och tog emot finaste vitrinskåpet som kom hem med leverans. Vi har väntat på skåpet i några veckor nu så den var efterlängtad och så fin! 
 
Idag har vi haft besök av makens barndomskompis med familj, en liten inflyttningsfika blev det och vi var även ute på en promenad i det fina sommarvädret. Det var varmt med min lilla mage kan jag lova! och värre blir det väl med den saken - jag är säkert den enda i landet som inte hoppas på värmebölja denna sommar..
 
Just nu är det ändå den bästa tiden på året tycker jag, älskar försommaren och den helt underbara sommarkänslan som infinner sig. Ljuvligt med allt det gröna och syrenen som doftar så gott, svalorna som sjunger. Underbara sommartecken!
 
Hoppas ni haft en fin helg,
 
/Mel
Fint kort med massor av lyckönskningar:)
Tjuvkik på nya skåpet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mels blogg

Bloggar om mina mammadagar & små och stora tankar !

RSS 2.0