Hejdå julen - hej vår

Det har varit tystnad på bloggen sedan nyårsfirandet - och det som hänt sedan sist är att de sista lediga dagarna bara försvann, poff! så vad det dags att börja jobba igen. Hela två veckors ledighet fick jag och maken njuta av, men sedan en vecka tillbaka är det nytt jobbår som gäller. Känns ganska bra, dock alltid svårt och lite trögt att komma tillbaka till vardagsrutinerna.
 
Jag har känt mig ganska så hängig och trött, en och annan tupplur har behövts om kvällarna - det brukar jag inte behöva i vanliga fall. Tyvärr har det varit katastrog vad gäller träning, vi har inte tränat något alls under ledigheten och inte heller veckan som varit tyvärr. En stor anledning till att energin försvunnit. Vill verkligen komma igång igen men det känns riktigt trögt..
 
Idag har vi varit på visning! En trea i närheten där vi bor nu. 
Så det är lite flyttplaner på gång.. Spännande och roligt! Men svårt att veta vad som ska prioriteras och hur dyrt man kan tänka sig betala. Eftersom vi bor i Stockholms län är priserna inte de billigaste men jag hoppas att vi ska hitta något "lagom" i prisklass. 
Nu fastnade vi inte så stort för trean vi såg idag, men vi ska definitivt fortsätta gå på visningar nu och aktivt leta.
Nästa vecka kommer även mäklare hem till oss för att värdera lägenheten och på fredag har vi bankmöte inbokat.
Roligt roligt! 
 
Önskar er en fin söndagskväll och bra start på veckan!
 
/Mel


Kommentarer
AML

Jännää!

2013-01-15 @ 11:10:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mels blogg

Bloggar om mina mammadagar & små och stora tankar !

RSS 2.0