Helgens fynd från Vintagemässan

Rosa vintageskor. Funkar både till kille och tjej tycker jag! 
 
Hej!
 
I helgen var jag på vintagemässan i Stockholm. Jättekul och massor med fina vintagekläder och andra prylar. Det fanns en hel del fint att fynda där. Jag hade inte så stora inköpsplaner innan men väl på plats hittade jag en skjorta till maken, små söta skor till Krabaten och en jättefin dopklänning i äkta vintagestil.
Skorna var så himla söta så jag kunde inte låta bli och priset var inte så högt heller så jag vågade slå till trots att jag inte har någon aning om hur stora fötter en liten bebis kan ha. Enligt säljaren är detta en lagom storlek till de första stegen och perfekta till någon som utforskar detta med att gå nästa vår/sommar. Och det låter väl som Krabat! 
Vintageklänningen jag hittade visste inte säljaren exakt ålder på men min kompis trodde att den är från 50-talet.
 
Imorgon är det dags för det andra besöket hos barnmorskan. Sist vi var där var på inskrivningssamtal i januari. Känns som att tiden gått fort sedan dess, känns konstigt att jag faktiskt är halvvägs i graviditeten. 
Ska bli roligt med besöket imorgon, jag har fått för mig att vi ska få lyssna på hjärtljuden hos fostret så jag hoppas på det och att allt går väl!
 
Vecka 20. Ingen jättestor mage än så länge men helt klart mera "put" än vad det brukar vara i normala fall..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mels blogg

Bloggar om mina mammadagar & små och stora tankar !

RSS 2.0