Sedan sist...

Har jag fyllt år - ett helt år har gått sedan förra födelsedagen. Det känns helt sjukt att tiden går så fort men också otroligt skönt då det varit ett tungt år för oss. Hela 27 år är jag numera! Gott som vuxen! Det är väl det som känns lite konstigt, har en bild om mig själv att jag fortfarande är "tjugonånting" dvs. 22 eller nåt men i verkligheten så närmar jag mig 30-årsstrecket med hög fart. 27 år tycker jag låter väldigt vuxet och det är lite läskigt då absolut inte känner mig vuxen. Men tänker jag efter så har jag prickat av många "vuxna saker" som att gifta mig, ta examen, fast anställning etc.

En annan sak som hänt sedan sist jag skrev är att jag fått chansen att hålla i miniföreläsningar/seminarier på en stor gymnasiemässa. Jag föreläste för elever i åk 9 och det var jätteroligt men också lite ansträngande. Jag var lite förkyld redan innan men efter gymnasiemässan slog förkylningen till ordentligt och i skrivande stund så har jag några dagars vilodagar hemma bakom mig.

Söndag igen och en ny vecka väntar. Hoppas på att jag kryar på mig fullt ut, längtar efter att kunna åka till jobbet som vanligt och kunna träna.

Ha en fin söndagskväll,

/Mel
Inte min - men makens födelsedagstårta årsmodell 2011


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mels blogg

Bloggar om mina mammadagar & små och stora tankar !

RSS 2.0