Min tisdag - blandad kompott

Idag har det varit lite av varje - arbetsdag med möte under hela förmiddagen, härlig lunch utelunch i solen med trevliga kollegor (mumsig laxmacka!), fortbildningstillfälle under eftermiddagen sedan sen hemgång och väl hemma har jag spenderat kvällen med att rätta samtalsanalyser.
Samtalsanalyserna är ett litet uppdrag vid sidan om mitt vanliga jobb, jag fick ett uppdrag i april att agera handledare åt en studentgrupp kopplat till en utbildning vid universitetet och i uppdraget ingår även att betygssätta examinationsuppgifter för några studenter.
Något som visat sig vara ganska klurigt. Inte helt enkelt att betygssätta utifrån uppgiften och betygskriterierna. Kräver mycket eftertanke. Får fortsätta med den uppgiften under resterande vardagskvällar nu under veckan.
Imorgon, onsdag - veckorna går fort nu!
/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mels blogg

Bloggar om mina mammadagar & små och stora tankar !

RSS 2.0