Dags för fredagsmys

Äntligen fredag! Känner mig ganska trött efter veckans jobb så det känns riktigt skönt med fredag.
Veckan har innehållit två fortbildningstillfällen på mitt jobb och såklart ordinärt jobb också, dessutom har vi kommit iväg och tränat två gympapass i veckan och det känner jag mig nöjd med.
För helgen har vi inga planer förutom på söndag då jag ska ha lite spalyx med en vän, det ser jag framemot..
Fredagsblommor inhandlade


Ett vasst, litet verktyg fick följa med mig hem från blomsteraffären. Det gick riktigt smidigt att snitta blommorna så tummen upp. Ett bra inköp för alla som köper hem snittblommor regelbundet, 69 kronor för denna.

Ha en bra fredag!
/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mels blogg

Bloggar om mina mammadagar & små och stora tankar !

RSS 2.0