Söndag - shoppingdag

Hej!
Idag tänkte vi ta en shoppindag och styra mot ett shoppingcentrum som ligger i den del av Stockholms län där vi bor.
Vädret har gått i regnens tecken hela helgen lång och då passar det sig för en inomhussysselsättning tyckte vi. Vi båda behöver verkligen fylla på med kläder i garderoben så jag hoppas att vi hittar något bra.
Angående torsdagen så gick det riktigt bra och jag är så glad att jag lyckades locka med mig A: hela familj med föräldrar och syskon. Alla har sagt att det var ett jättebra tillfälle och jag tror att de fick en mycket bättre förståelse för allt vi gått igenom under denna tid bakom fyra väggar. Det är så lätt att det bara är den som drabbats och den allra närmaste (ofta livspartnern) som lever mitt i konsekvenserna av det som hänt och de andra anhöriga får ingen riktigt inblick då man kanske inte träffas så ofta.
Nu tror jag och hoppas att det bara kan bli bättre!
En regnig dag som denna känner man för att tända några ljus och kura ihop sig hemma


/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mels blogg

Bloggar om mina mammadagar & små och stora tankar !

RSS 2.0