Just a perfect day

Idag har vi haft en riktigt härlig sommardag.
 
Vi har spenderat dagen tillsammans med mina svärföräldrar - besökt en bilutställning med gamla amerikanska bilar, ätit glass vid vattnet, ätit middag hemma hos svärföräldrarna och slutligen tog vi bussen hem och susade förbi fantastiskt vackra sommarlandskap.
 
Vi äger en gammal Cadillac från 50-talet och den fick åka med till bilutställningen. Eftersom min make inte kan köra bil längre var det hans pappa som körde och jag och svärmor satt i baksätet och njöt av 50´s love rock´n roll classics som spelades som färdmusik.
 
Anledningen till att dagen blev så lyckad var att varken jag eller min make tänkte en endaste tanke som rör olyckan och allt kopplat till det. Och det var första gången sedan olycksdagen för snart 10 månader sedan.
 
Det kändes helt underbart. Jag kände mig fri. Fri i sinnet.
 
 
 
Vädret var lite ostadigt under förmiddagen men slog sedan om till solsken och fick en sådan underbar sommarkänsla.
 
 
 
Nu är den verkligen här - sommaren 2012 och jag tänker verkligen försöka fortsätta vara fri i sinnet och njuta.. Hoppas det går vägen!
 
 
 
/happy Mel
 
 
Vår fina bil
 
Bilar bilar
 
Kolla in målningen - det är ju Mel´s drive-in!
 
 
Mel beundrar svärmors pioner


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mels blogg

Bloggar om mina mammadagar & små och stora tankar !

RSS 2.0