Fredagskväll hos Mel

Idag är det bara en vecka kvar med jobb för min make, sedan går han på semester och vi har fyra (förhoppningsvis underbara) veckor framför oss. Jag hoppas verkligen, verkligen att vi ska kunna slappna av och släppa på all oro och bara njuta av att vara tillsammans.

Idag har vi varit iväg och köpt en konfirmationspresent till min makes kusin, ett halsband i silver blev det. Väldigt svårt att gissa sig till vad en femtonårig tjej kan tänka sig hänga runt halsen, men jag hoppas och tror att vi prickade in en bra present! Själva konfirmationsceremonin och festen är på söndag.

Ikväll har vi firat fredag med en filmkväll.
 
Vi såg filmen "Bridesmaids" - en ganska hysterisk komedi där blivande bruden och brudtärnans vänskap står i fokus. Vägen till bröllopsdagen blir inte en helt okomplicerad historia och ett tokigt gäng av brudtärnor hittar på både det ena och andra. Orsakade flertalet skrattanfall hemma i vår soffa. Rekommenderar!
 
 
 
 
 
Fick filmen gratis då jag köpte senaste numret av damtidningen "Amelia", tips!

Ha en fin kväll,

/Mel





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mels blogg

Bloggar om mina mammadagar & små och stora tankar !

RSS 2.0