Bröllopsgäst i sommar

Om en dryg månad gifter sig min kusin med sin fästmö och vi har fått äran att vara med och bevittna deras kärleksfest som bröllopsgäster. Jag blev jätteglad när vi fick inbjudan, bröllop är så roligt att gå på
(romantikervarning på mig!) och för att det är första bröllopet som vi är bjudna på som gäster efter vårt eget bröllop. Eftersom det var en hel del planering och sista minuten-fix innan vårt bröllop för snart två år sedan ska det bli skönt att ha mindre bryderier inför en sådan tillställning. Självklart är jag främst glad för min kusin som nu efter några års förlovning gör slag i saken och knyter hymens band!

Bryderier av det angenäma slaget, det största bekymret är naturligtvis vad man ska ha på sig som bröllopsgäst?
Inför det egna bröllopet var det tusen saker att hålla koll på och det är så skönt att mest behöva ha koll på klädsel, present och hur man tar sig dit..
Jag klär mig gärna i klänning och hoppas på fint och somrigt väder den 14 juli.
Har roat mig själv med att klänningssurfa efter festklädsel. Axelbandslöst är fint, men opraktiskt så det får gärna vara en klänning med axelband.
Hittade några fina alternativ som gärna får flytta in i min garderob..
Klänningar från Coast
Svag för fjärilar! Här på en klänning från Oasis

Bilder från www.coast-stores.com och www.oasis-stores.com

/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mels blogg

Bloggar om mina mammadagar & små och stora tankar !

RSS 2.0