Ingen vanlig dag - maken och 29

I lördags fyllde min kära make hela 29 år. Känns konstigt när jag tänker på att han bara var 20 år ung när vi träffades(!)
Det har hänt mycket under 9 år och som tur är har han utvecklats till att bli en människa jag älskar mer och mer för varje år. Han överraskar mig fortfarande med nya, fina egenskaper!
 
Det var ett lugnt firande i enlighet med makens önskemål och vi gick ut och åt på tu man hand.
I födelsedagspresent köpte jag ett par nya vinterskor till honom, som vi faktiskt gick och köpte tillsammans. Ingen paketöppning alltså och kanske inte så romantiskt men han blev glad ändå då vinterskor kommer väl till användning i dessa vintriga och snöiga dagar.
 
Lite överraskningsmoment fick jag till - födelsedagsfrulle uppdukad för maken. 
Tyckte att jag var ganska pysslig när kom på att jag av presentpapper kunde klippa
ut siffror för en piffig dekoration. Enkelt och fiffigt!
 
Vi fick med oss två tårtbitar hem från ett av våra favoritfik. Det var nästan 
lite väl mycket choklad, jag orkade faktiskt inte äta upp hela min bit.. 
Sockerchock - ja!
 
 

Vips så är helgen slut, tycker alltid att helgerna bara susar förbi. Måndag morgon och en ny jobbvecka väntar.
Veckan kommer bland annat att bjuda på jullunch på jobbet. Inte så långt kvar till julafton nu!
 
Ha en fin måndag!
 
/Mel


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mels blogg

Bloggar om mina mammadagar & små och stora tankar !

RSS 2.0