Have yourself a merry little christmas

Min brudbukett och tärnbuketter fångade på bild juli 2010
Min brudbukett och tärnbuketter fångade på bild i juli 2010
Igår var det julafton men också exakt ett och ett halvt år sedan jag och min fina A gifte oss.
Är så lycklig att vi fick fira denna jul 2011 tillsammans och att vi förhoppningsvis har många flera jular att se framemot.
Vi har haft det bra hemma hos A:s föräldrar under dagen på julafton, ätit god julmat och öppnat klappar.
Kvällen firade vi hemma och utbytte några få julklappar, sedan promenerade vi iväg till midnattsmässa i kyrkan. Det var stjärnklart ute och det kändes nästan magiskt när mässan var över och vi vandrade ut i mörkret utanför kyrkan och kyrklockorna ringde och vi stod hand i hand under stjärnorna.
Nu fortsätter vi julmyset!
God jul!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mels blogg

Bloggar om mina mammadagar & små och stora tankar !

RSS 2.0